Suntem una dintre cele mai importante companii de pe piata locala a bunurilor de larg consum, fiind prezenti in Romania din anul 2002, prin achizitia de-a lungul timpului a mai multor companii locale (Topway, Ardealul, Royal Brinkers).
Noi, Orkla Foods Romania, suntem parte a grupului norvegian Orkla, una dintre cele mai mari firme listate la bursa din Norvegia. Portofoliul grupului este rezultatul a cinci divizii de business. La nivel international, in industria produselor alimentare si a ingrijirii personale, grupul activeaza prin divizia Orkla Brands din care fac parte: Orkla Foods Nordic, Orkla Brands Nordic, Orkla Brands International si Orkla Food Ingredients.
Orkla Brands opereaza pe bazele unui model de business multi-local, unde responsabilitatea crearii valorii in activitatile de baza apartine, local, fiecarei companii in parte. Astfel, Orkla Foods Romania activeaza sub umbrela Orkla Foods Ingredients dar este un business local care beneficiaza de intregul know-how si de expertiza grupului in domeniu. Modelul multi-local de business permite crearea de sinergii intre companiile grupului, obtinute prin impartasirea celor mai bune practici si a celor mai eficiente si rentabile functii suport.
De aceea, produsele noastre sunt locale, dezvoltarea lor pornind de la preferintele si nevoile consumatorilor romani, fiind insa realizate la standarde internationale in fabricile din Bucuresti, Covasna si Iasi. Sub cele noua branduri pe care le detinem in prezent in segmentul retail: Ardealul, Bunatati de la Bunica, Fruhstuck, Holland, LaMinut, Linco, Tomi, Unirea si Wiesana, care acopera mai multe categorii de produse – de la pate la conserve de carne, mustar, sosuri, creme de hrean, margarina, ketchup, aluaturi congelate – comercializam peste 80 de produse in diverse gramaje.
Totodata, pe segmentul B2B, in categoria ingredientelor de panificatie si cofetarie, comercializam produse industriale sub cele patru branduri – Selecta, Paticrem, Accento si Credin – iar pana in prezent am lansat pe piata peste 100 de produse specifice acestui segment.